ریاست محترم دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین همایش بین المللی قرآن و سلامت اجتماعی فرمودند خدا را شاکریم که این همایش با کمک و همراهی اعضای هیئت علمی، استاتید و همچنین تمامی همکاران بخش فنی به خوبی برگزار شد.

آقای دکترحسن حاج کاظمیان، همچنین در رابطه با برگزاری همایش افزود: در این شرایط کرونایی که نمی شود برنامه ها را به صورت حضوری و با مشارکت صد در صدی رهروان برگزار کرد، باز هم از برگزاری برنامه ها و همایشی به این وسعت غافل نشده ایم و سعی داشته ایم که تا حد امکان شمع محافل علمی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) روشن بماند.
این برنامه از ساعت ۸/۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ آبانماه شروع شد. ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید.
بسیار مفتخر بودیم که افتتاحیه این همایش با پیامی از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که به خاطر بین المللی بودن همایش به دو زبان فارسی و عربی خوانده شد، انجام گردید.
آنچه که در عرصه های قرآنی بسیار به آن احتیاج داریم،رسیدن به زبانی مشترک در بین ملل مسلمان است و به همین دلیل این برنامه را به صورت بین المللی و با حضور اساتیدی از دیگر کشور ها برگزار کردیم.
ریاست دانشگاه در پایان ضمن ابراز رضایت از این همایش خاطر نشان کردند: همایش های این چنینی از ان دست برنامه هایی است که در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) دنبال خواهیم کرد، که امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیش از پیش فعالیت کنیم