مدرسین محترم

باسلام

ضمن عرض ادب و احترام و ابلاغ سلام گرم مسوولین دانشگاه به شما عزیزان به جهت همکاری صمیمانه شما در ترم گذشته، مجددا نکات مهمی به استحضار رسانیده می شود، امیدواریم براساس مسوولیت خطیری که در این دانشگاه برعهده دارید به دقت به آنها توجه نموده و آنها را اجرا نمایید.بخشی از اولین جلسه هر درس باید به تبیین دورنمای ترم از ابتدا تا انتها پرداخته شود.دانشجو باید از آغاز جلسه اول هر درس تکلیف خود را از اولین جلسه تا پایان امتحانات ترم بداند و برای اخذ یا عدم اخذ آن درس تصمیم مقتضی را بگیرد، لذا وظیفه قانونی و اخلاقی شما است که در اولین جلسه هر درس:

۱-منبع و سر فصل آنرا به دانشجویان معرفی نمایید.

۲-چنانچه برای طول ترم تحقیق، تکلیف یا موارد دیگری که دانشجویان باید ارائه نمایند، درنظر دارید به اطلاع  آنها برسانید.

۳-نوع سوالات امتحانی میان ترم و پایان ترم، تعداد سوالات، بارم سوالات و زمان امتحان را به دانشجویان اعلام نمایید.

۴-چگونگی استفاده و بکارگیری امکانات سامانه امتحانات مثلا امکان یا عدم امکان انتقال به سوالات قبل و بعد و غیره را دقیقا به آنها اعلام نمایید.

۵-اختصاص حدود ۸ نمره به ارزشیابی های مستمر طول ترم و ۱۲ نمره به امتحان پایانی را رعایت نموده تا از اضطراب و نگرانی دانشجویان جهت امتحانات پایانی کاسته شود.

۶-کلاسهای آنلاین صرفا ارسال صوت زنده نمی باشد بلکه الزاما باید بصورت تعاملی یعنی ارتباط فعال استاد و دانشجو و بحث و گفتگو برگزار گردد.

۷-در پایان هرماه مدرسین محترم باید گزارش تدریس یکماهه خود را به اطلاع مدیران گروه برسانند.

۸-مدرسین محترم باید حتما فعالیت های ضمن تدریس خود از قبیل ارسال پاورپوینت، فیلم آموزشی، نمودار و …را درپایان هرجلسه در فرم های مربوط که در سامانه بارگزاری شده است را ثبت و در پایان هرماه به اطلاع مدیران گروه برسانند.

۹-استفاده از امکانات سامانه آموزشی برای آموزش به شیوه نوین امری ضروری می باشد. لذا تلاش برای یادگیری استفاده از این امکانات وظیفه همه اساتید محترم می باشد.برای این امر به فیلم آموزشی ارسالی توجه نمایید.

۱۰-از همه اساتیدی که در ترم گذشته به امر حضور و غیاب دانشجویان عنایت نموده اند تشکر و قدردانی می نماییم و استدعا داریم براساس وظیفه قانونی و …که برعهده دارید در ترم های آینده هم به این امر مهم اهتمام ورزید.

اساتید گرامی درصورتی که در ورود به سامانه آموزش آنلاین و آفلاین مشکل دارید مسیر ذیل را دنبال فرمایید

۱-نام کاربری و رمز ورود را می زنم ولی وارد سامانه نمی شود:

  • رمز ورود و نام کاربری اشتباه وارد کرده اید
  • سه بار وارد کردن نام کاربری و رمز ورود موجب مسدود شدن سامانه به مدت ۲۰ دقیقه می گردد
  • چنانکه نام کاربری و رمز ورود صحیح است تمام مرورگرهای خود را بسته و مجدد وارد سامانه شوید

۲-صدا را ندارم

  • ابتدا از درست بودن سخت افزار صوتی سیستم خود مطمئن شوید
  • یکبار از سامانه خارج و مجدد وارد سامانه گردید

۳-میکروفن غیرفعال است

  • ابتدا از درست بودن سخت افزار صوتی سیستم خود مطمئن شوید
  • هنگام ورود به سامانه گزینه میکروفن را انتخاب نمایید

۴-فایل های بارگزاری شده در سامانه آفلاین مسیر ذیل را دنبال نمایید:

 ((آموزش غیرحضوری-آموزش آفلاین-صدور یا درگ کردن فایل))

۵-برای اینکه یک نفر در طول کلاس همیار شما باشد، روی اسم او کلیک کرده و گزینه نقش ارتقا به مدیر را انتخاب و از دانشجو بخواهید دوبار علامت هدفن پایین صفحه را خاموش و روشن نماید تا میکروفن او باز و تا پایان کلاس وظیفه همیاری شما را داشته باشد.

۶-یک روز بعد از هر جلسه می توانید داخل سامانه شده و مراحل مقدماتی را همانند تدریس طی نموده و پس از مشاهده گزینه جزییات جلسه روی آن کلیک نمایید تا دانشجویان حاضر در کلاس و ساعت ورود آن ها و دفعات ورود و خروج آنها را مشاهده نمائید.

۷-با وارد شدن در سامانه، روی گزینه گزارشات کلیک نموده، سپس لیست اسامی دانشجویان را انتخاب نمایید تا بتوانید اسامی تمام دانشجویان آن درس را به همراه عکس آن ها مشاهده کنید.

۸- پیشنهاد می شود از همیار خود در طول کلاس کمک بگیرید تا اولا نوشته های دانشجویان را به اطلاع شما برساند ثانیا هردانشجویی را که خواستید فعال شود توسط همیار، میکروفن او بازگردد.

دانلود فایل گزارش برگزاری کلاسها